Dalgårdsvej 14, 8220 Brabrand · Tlf.: 86 75 01 55 · kontakt@jespersen-ejendomme.dk

Indflytning

Når det er aftalt, at du skal leje et lejemål hos os, vil vi fremsende en lejekontrakt, en husorden for området, en kontrakt med udveksling af emails, samt en faktura med indbetaling af depositum, forudbetalt leje m.m. Når vi har modtaget den underskrevne lejekontrakt, samt konstateret indbetalingen sender vi en kopi af lejekontrakten til dig.

Du vil efterfølgende blive indkaldt til et indflytningssyn, hvor du vil få udleveret nøglerne. Indflytningssynet bliver ikke altid afholdt på overtagelsesdagen, det kan både være tidligere eller senere. Dette kan skyldes helligdage eller for mange indflytninger på datoen.

Hvis du opdager fejl eller mangler i lejemålet, er det vigtigt, at du dokumentere dette senest 14 dage efter indflytningssynet, så der ikke opstår problemer ved senere fraflytning.

 

Når du flytter ind:

Få det registreret hos postvæsenet og folkeregisteret.

Få dit navn på postkassen, da de ellers ikke har pligt til at aflevere posten.

Sæt lås på eventuelle lofts- eller kælderrum.

Fremsend eventuelle fejl eller mangler.

Når du er flyttet ind skal flyttekasser, affald m.m. i forbindelse med indflytningen bortskaffes.

 


VEDR. IT-SYSTEMER:
Vi har for nyligt skiftet IT-systemer, hvilket medførte, at vores e-mails var nede i en kort periode.

Såfremt i ikke har fået svar på jeres e-mail, så send venligst en ny, da den muligvis er gået tabt.

Alle e-mails er oppe at køre igen.

Vi gør opmærksomme på, at vi har modtaget alle ansøgninger og henvendelser fra hjemmesiden.

VEDR. FERIE:
Vi er i perioden 02.07.2018 – 06.08.2018 ramt af ferie. Venligst ring på tlf. 86 75 01 55, hvis i skal hente vaskekort, så i kan få besked om vi er her på tidspunktet.

Facebook
LinkedIn